Karamo 23 december

| Postat i: Karamo 2013
0
Åkte ner till stallet ganska tidigt idag för att Saga skulle rida. Sen efter hon hade ridit klart så släppte jag Karamo i ridhuset en stund och idag var han helt galen.
Ganska tråkigt att Karamo inte riktigt kan vila nu som jag hade tänkt då han får stå i en liten sjukhage som inte är så mycket större än hans box, då det inte finns någon hage som han kan gå i. Så när jag skulle tillbaka till stallet med honom så var jag jätte nära på att bli av med min häst kan jag berätta, sopbilen skulle hämta sopor och Karamo blev helt vettskrämd. Trots att de såg det så fortsätta de bara, men tur är att jag hade häst godis i fickan.
Får helt enkelt se hur det blir med vilan. Om han inte får en större hage imorgon så måste jag nog rida honom igen för att han inte ska bli helt vild.
 
Hittills till Karamo 23 december





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: