JÄMFÖRELSE

| Postat i: Fototips
1
Har visat lite bilder innan på skillnaden mellan mitt gamla och nya objektiv men efter att suttit och kollat på lite bilder från Mariestad för någon helg sedan så såg jag verkligen vilken skillnad det faktiskt var. 
 
Eller vad tycker ni, grymt va?
 
Bild tagen med mitt nya objektiv, tamron 70-200 f/2.8
 
Bild tagen med mitt förra objektiv, canon 75-300 f/4-5.6
Hittills till JÄMFÖRELSE


Amandaa

Bilder som ovanför som får än att fundera över att investera i ett bättre objektiv. Jag är så trött på att aldrig få till den sista lilla skärpan som man önskar. Men det är nog så att jag behöver ett mer ljusstarkt objektiv för att lyckas med det.. :)

Väldigt fina bilder!


URL: http://teamsw.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: