LJUSLINGSBACKEN 30 AUGUSTI

| Postat i: Karamo 2014, Tävlings resultat
0
Idag är min häst dyr. Han skötte sig inte endast på banan utan lastningen gick som en dans och han stod helt stilla när vi sadlade och höll på vilket känndes så skönt. 
 
Redan på framridningen så kännde jag att vi verkligen klickade, så känslan var riktigt bra. På framhoppningen gick det också helt okej, några studdsiga galopper men fick fram honom ganska bra faktiskt. 
 
95 cm - Grunden var ju se så där, inte det snyggaste vi gjort men helt klart bland det bästa. Lite rittar missar här och där och lite ojämt på hindren men jag bestämde mig för att rida på frammåt och oj, vad han srällde upp för mig! I omhoppningen så fick vi tyvärr med oss en bom. Så slutade på 0+4 fel. Det sura var att om jag inte hade rivit den bommen hade jag vunnit klassen, men det var ju inte det viktigaste idag. 
 
Sen valde jag att stryka mig till 100 cm då jag ville avsluta med en bra känsla plus att Karamo var ganska trött. 
 
Jag är verkligen så himla nöjd med min fina Karamo, han är verkligen bäst!
 
 
 
Hittills till LJUSLINGSBACKEN 30 AUGUSTI





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: