Karamo 17 februari

| Postat i: Karamo 2014
0
Idag var det dressyrträning för Stefan för mig och karamo. 

Förut har vi mest jobbat med att få honom runt innerskänkeln och slappna av i nacken. Idag fick jag allt jobba lite, mycket ökad trav och även samlad trav utan stigbyglar och karamo är den svåraste och jobbigaste hästen som jag ridit att sitta ner på i traven, helt omöjligt att sitta helt stilla typ. 
Sen gjorde vi lite öppnor och skänkelvikningar även de satt näst intill perfekt, måste nog berömma Karamo där för jag är verkligen kass på öppnor o slutor och allt det där. 

Jag är riktigt nöjd med träningen iallafall och känns verkligen som att vi får ut massor av dessa träningar då jag rider själv istället för i grupp. 
Imorgon ska jag skritta honom för hand en stund eller uppsuttet det för jag se, sen är det hoppträning på onsdag. 





Hittills till Karamo 17 februari





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: