TILLBAKA

| Postat i: Okategoriserade
0
Nu har jag äntligen fått tag på en dator så att jag kan blogga igen ;)

Idag blev det uteritt med några mer tjejer i stallet. Skrittade bara och det gick super, så härligt väder också. 

Imorgon har jag praktik hela dagen och sen så är det hoppträning, vilket jag verkligen ser fram emot då jag inte har hoppat på två veckor nu. Tänkte ju åka på en tävling den 22 Mars som jag också var super taggad på men självklart så finns det ingen som kan köra mig dit. Så vet inte riktigt när tävlingsdebuten blir av. På Torsdag nästa vecka så är det iallafall pay and jump som jag kan vara med på. Ska hoppa 90-100 cm då och se hur det går.

Suddig bild, men inte lätt att fota när hästen rör på sig ;)



Hittills till TILLBAKA





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: