Fundersam

| Postat i: Karamo 2014
0
Just nu sitter jag och tänker att alla mål och drömmar som jag har satt upp med Karamo är helt omöjliga.
 
Sådär började jag med ett inlägg igår men jag valde att inte skriva klart det, idag i alla fall så ser jag på den saken på ett helt annat sätt. Idag är jag riktigt peppad på att få detta att fungera och verkligen kämpa. Igår var jag riktigt nära på att ge upp hoppet men nej, jag tror på Karamo och jag tror på mig så nu ska hårdträningen börja på riktigt.
Måste lära mig att kunna se det lilla som faktiskt är bra i ridningen och kunna ta all positiv feedback som jag får av mina vänner.   
 
Ja som ni kanske förstår så har ridningen gått lite sådär de senaste dagarna. Men nu ska jag skärpa till mig och inte bryta ihop efter varje ridpass.
 
Världens bästa. <3
Hittills till Fundersam





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: