Karamo 24 januari

| Postat i:
0
Shit, vad fin Karamo var idag. Tänkte först testa att sätta fast clipsen på mitt Rambo Micklem träns men jag kunde inte riktigt få fast dem så bra då bettet var får tjockt antar jag, så jag red utan som jag alltid har gjort förut.
 
När jag satt upp kände jag direkt att han var riktigt taggad, så jag lät honom gå med halv långa tyglar i skritt, trav och galopp. Sen så började jag jobba honom i traven.
Har jobbat väldigt mycket på volter och böjt honom mycket i sidorna nu det senaste, så idag var det dags att gå ut på raka spår och kunna rak ställa och det gick lika bra det, han höll ett lugnt, jämnt tempo.
 
Riktigt nöjd i alla fall och imorgon ska jag nog plocka fram något litet hinder och skutta över.
 
Hittills till Karamo 24 januari





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: