Karamo vecka 2

| Postat i: Karamo 2013
0
Har inte riktigt orkat skriva ut varje ridpass i detalj då dessa ridpass efter vilan har varit riktigt upp och ner. Men såhär såg veckan ut i alla fall.
 
Måndag: Red lite i ridhuset, men Karamo såg nog mest spöken och var mer i luften än på marken.
Tisdag: Galopparbete i ridhuset, här gick det hyffsat, någon bockning men inte så farligt.
Onsdag: Pass 1: Stefan jobbade honom från marken och sen fick jag sitta upp, helt ny häst blev det.
Pass 2: Hoppträning på kvällen. I början stack han efter hindren så vi tränade på det, sen kunde jag hoppa hela linjer med flyt, underbart!
Torsdag: Vila
Fredag: Jag skulle jobba honom från marken vilket slutade i katastrof, han klarar inte av vila just nu.
Lördag: Markarbete med trav och galoppbommar, så fin var han här. Synd att jag var helt ensam annars skulle jag be någon att filma.
 
Idag ska jag bygga vidare på det jag tränade på igår, ska verkligen trimma honom nu så att han blir den smidigaste och lydigaste hästen i stallet, haha ;)
Hittills till Karamo vecka 2





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: