3 SAKER

| Postat i: Min utrustning
0
Tänkte dela med mig utav tre saker som jag använder mig väldigt mycket av i stallet. 
 
TIB pälsglans, köpte detta pälsglans för första gånger för typ 5 år och sen dess har jag älskat det. Det reder ut tovor i svansen jättebra, ger en fin glans i pälsen och luktar så otroligt gott! Så om ni inte har prövat det, gör det. Ni hittar det här för 159 kr. 
 
Favorit borsten, haha, jag vet inte vad jag ska kalla den men har en borste som är så himla grym. Fick med den när jag köpte min förra ponny för 5 år. Den är jätte mjuk och tar bort damm grymt bra! Vet inte riktigt vart den kommer ifrån men den ser ungefär ut som på bilden nedan. Borsten hittar ni här för 119 kr, detta är alltså inte den borsten som jag har.
 
Benskydd, under de senaste åren så har jag alltid benskydd på hästen när jag rider. Speciellt på Karamo som är överallt och ingenstans. Men benskydd eller lindor är ett måste enligt mig. Kan slarva med detta ibland när jag rider ett lätt pass, men ska bli ännu mer noggran med detta. Jag använder veredus skydd som jag haft i drygt ett år och jag rekomenderar dem starkt. Framskydden kostar 969 kr här och bakskydden kostar 759 här.
 
 
Hittills till 3 SAKER





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: