FILM 30 JUNI

| Postat i: Film, Karamo 2014
0
Jag har lagt ner massor av energi på dressyrarbetet nu det sista och shit vilket resultat man får. Dagens ridpass var långt ifrån det bästa med fick ändå in en bra känsla då och då. 
 
Saken är den att han har blivit så himla nonchalant för skänkeln samt att jag gärna låser min hand så när jag väl kommer åt honom med skänklarna så stannar jag med handen utan att tänka på det så då blir det kortslutning hos Karamo och då exploderar han istället. Måste verkligen skärpa mig med handen, målet är ju att kunna rida med näst intill långa tyglar och han ska vara avslappnad. 
 
Men som ni ser på filmen så har vi faktiskt kommit en bra bit i dressyren, när jag fick hom honom kunde jag verkligen inte sitta ner i traven för att han var så studdsig ;)
Han släpar benen då och då för att vi tappar bjudningen framåt men det är bra att vi har någonting att jobba på. 
 
 
Hittills till FILM 30 JUNI





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: