TJUGOÅTTONDE JUNI TVÅTUSENFJORTON

| Postat i: Vardag
0
Lika regning och grå idag som det var igår, fast utan någon åska. Har varit på kalas för ett tag sen och även varit uppe i stallet och lät Karamo springa av sig i ridhuset. Har blev helt crazy. 

Tog med mig kameran till stallet idag men inte för att fota. Jag filmade faktiskt, första gången jag verkligen utnytjar den funktionen på kameran. Så ska sätta mig ner vid datorn och klippa ihop en film där ni kommer få se lite hur stallet ser ut och sådär. Men den kommer nog inte förrens senare ikväll. 
 
Fyra bilder från dagen.
 
Morotsutdelning - Selfie innan kalas - På väg till stallet med morötter - Karamo och Chilla 
 
Hittills till TJUGOÅTTONDE JUNI TVÅTUSENFJORTON





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: