PAY AND JUMPEN

| Postat i: Karamo 2014
0
Måste börja med att skriva, jag så så sjukt nöjd med Karamo idag, jätte lugn på framridningen och på framhoppningen och allt gick verkligen super bra.
 
90 cm - 0 fel 
Denna rundan kändes helt okej, vi bråkade lite mellan hindren då han blir otroligt stark men sprången var super bra och jag la honom väldigt nära hindren med mening då jag ville att han skulle hoppa upp sig mer. Fin runda. 
 
100 cm - Ute 
Denna rundan är absolut den bästa jag och Karamo har gjort tillsammans och jag är mer nöjd med denna än med 90 rundan faktiskt. Han var ganska trött då han hoppade väldigt högt över på nästan alla hindren så när jag red mot en väldigt bred oxer så blev jag alldeles för försiktig så han stoppade tre gånger där på grund av att jag inte vågade rida fram då jag hade en känsla av att vi skulle hamna i hindret, men när de a ner bakbommen så gick det super bra. 
Men jag är super nöjd och det tycker jag att jag kan vara trots resultatet. 
 
Filmerna kan jag försöka lägg upp imorgon, men nu måste jag sova då jag har praktik imorgon och måste upp väldigt tidigt. 
 
Inte alltid lätt att följa med i dessa sprången, herregud vad han hoppar mig ur sadeln ;)
 
 
Hittills till PAY AND JUMPEN





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: