DAGENS RESULTAT

| Postat i: Tävlings resultat
0
Var ju som sagt och tävlade och skulle hoppa 90-100 cm. 
Framhoppningen gick riktigt bra vilket var så skönt. Tyvärr så var han extremt pigg, väldigt stark och väldigt spänd. Så i första klassen så var en oxer väldigt läskig, seriöst han blev livrädd när han fick nosa på den haha. Så vi blev uteslutna i denna klass. 
 
Sen strök jag mig i 100 cm och hoppade istället 90 cm en gång till och då kom vi över den väldigt läskiga oxern utan problem men då var det istället en annan oxer som var lika läskig så här var jag inte alls beredd på att han skulle stanna så jag kunde inte sitta kvar och gjorde alltså en väldigt fin avsittning. 
 
Så ja, resultaten var verkligen inte bra idag, då Karamo adrig brukar stanna på detta sättet. Så det är bara att fortsätta att kämpa. Tror att det blir en tävling igen om två veckor. 
 
Men jag är nöjd då han skötte sig super i transporten, lastningen gick bra, framhoppningen gick super och så vidare, inte alltid man måste vara felfri för att vara nöjd inte. ;)
Just nu så gör vi detta bara för att få rutin. 
 
 
Hittills till DAGENS RESULTAT





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: