KARAMO

| Postat i: Karamo 2014
0
Inte skrivit så mycket om Karamo det senaste och det är just för att ridningen har inte alls varit så bra den senaste veckan. Han har varit väldigt hängig utav solen så vissa dagar har vi bara busat lite i ridhuset och de dagar som jag har ridit så har det gått sådär halvbra och i hoppningen har vi kommit in i en rejäl svacka.. men hoppas att det blir bättre snart. 
 
Så på Torsdag ska jag hoppa pay and jump på klubben och hoppas på att vi kommer göra det lika enkelt som det varit förrut för då kanske jag anmäler mig till en tävling nästa vecka, men det får vi helt enkelt se. 
 
Men igår måste jag säga att Karamo gick så otroligt bra och jag fick en riktigt bra känsla, härligt! Eftersom att det inte ska vara så vart resten av veckan så kanske han blir lite piggare till arbete också. 
 
En bild tagen från film ifrån förra veckan, filmen kommer.
 
Hittills till KARAMO





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: