SÖNDAG

| Postat i: Okategoriserade
0
Denna veckan har jag börjat att träna, vilket jag verkligen inte skulle tro kunde hända. Haha, men jag har faktiskt sprungit en hel del denna veckan. Kom precis hem från en springtur och fyfan vad jobbigt det var idag, snacka om att jag kommer ha ont i benen imorgon. Så får väll se hur länge det håller i sig ;)
 
Ikväll ska jag även rida Karamo. Han har fått vila nu i två dagar plus att han har gått och ätit gräs de dagarna, vilket han inte har gjort på ett tag då han har stått  grus hage. Så han lär väll vara en riktigt tjockis. 
Om två veckor flyttar vi ju Karamo och då kommer han få gå i stora gräshagar och äta hela dagarna så bäst att tjuvstarta lite så att han inte får kolik eller liknande. 
 
Ska iallfall rida ett dressyrpass ikväll då jag hoppas att det är lite svalare ute. Sen kanske han även får en dusch efteråt, vilket Karamo verkligen älskar! 
 
 
Hittills till SÖNDAG





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: