TORSDAG

| Postat i: Vardag
0
Har inte alls mycket att skriva idag. Inte haft internet sen i Söndags så har inte kunnat blogga. 
 
Men Karamo har skött sig finfint hela veckan. I Måndags så var det dressyr på schemat och han gick hur bra som helst och jag fick en grymt bra känsla. I Tisdags så tänkte jag jobba över små hinder men när han gick så sjukt bra i uppvärmningen så struntade jag i hindrena och red hem istället, oftast är han väldigt pigg ute vilket leder till kaos så kändes bättre och sluta när det gick som bäst helt enkelt. 
Igår så var det hoppträning och till en början så gick det hur bra som helst. Men när det kommer till att hoppa banor tar det emot för mig. Har så mycket att jobba på och vi kommer att fixa allt detta som krånglar nu lätt som en plätt förr eller senare. 
 
Veckan i skolan är gått fort, Jag och Emma försöker att ta ikapp allting som vi inte klarade på västerhöjd nu när resten av klassen är ute på praktik. Har faktiskt fått det mesta gjort ändå har vi hela nästa vecka på oss också. 
 
Mitt allt.
 
Hittills till TORSDAG





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: