13 NOVEMBER

| Postat i: Vardag
2
Alltså att det är Fredag imorgon? Vart tar dagarna vägen? 
 
Imorgon ska jag iallafall trimma Karamo med ett riktigt svettigt dressyrpass har jga bestämt, ska även plåga mig själv endel och rida utan stigbyglar. Måste verkligen träna på att komma ner i sadeln och rida med sitsen så japp, så får det bli. 
 
Sen spenderas helgen bakom kameran och även en heldel i stallet, härligt. Sen kanske det bli att umgås med lite kompisar också, om jag hinner ;) 
 
Ska iallafall bli kul att fota min första tävling för equipe på Lördag. Får ju hoppas att man får lite bra bilder iallafall i ridhus, men som tur är har Falköping ett hyffsat ljust ridhus. 
 
Och nästa vecka blir det troligen sista tävlingen för mig och Karamo tillsammans. 
 
 
 
 
 
Hittills till 13 NOVEMBER


Ida Lindemann

Åh nej varför då? :((


URL: http://Idalindemann.blogg.se
ida

Nej, varför den sista? :(


URL: http://idamarkestig.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: