KARAMO ÄR TILLSALU

| Postat i: Karamo 2014
3
Ja, som jag skrev i ett tidigare inlägg så skulle vi eventuellt starta våran sista tävling tillsammans och det har vi nu gjort. Några undrade varför och det är helt enkelt så att Karamo nu kommer att säljas. 
 
Måste börja med att skriva att jag endast kommer att sälja honom om jag verkligen hittar en ryttare som han klickar med, annars behåller jag honom tills denne dyker upp.. Så har verkligen inte brottom med att sälja honom. 
Anledningen då? Jo, det är så att jag känner att jag skulle behöva en lite större häst, Karamo är ju inte så stor och jag är ganska lång. 
 
Så om ni söker en underbar kille som älskar att hoppa och är världens mest sociala och gosigaste häst så hör av er. :) 
 
När Karamo kom till mig så hade han endast startat clearround och har ni gjort sitt första tävlingsår med mig i sadeln och shit, denna hästen kommer klättra i klasserna om han får en ryttare som passar! 
 
 
 
 
 
Hittills till KARAMO ÄR TILLSALU


Lollee

Men åh fina Karamo <33


URL: http://galenilivet.se/
anna sofia photo

Men vad fin han är! Hoppas att han får komma till någon som gillar att tävla och vill satsa på det :) Själv är jag mer en som endast rider i skogen osv haha :)


URL: http://annasofiaphoto.blogg.se
Anonym

Tycker inte att du ser för stor ut för honom! Men det är ju själva känslan, han kanske inte har så mycket stor häst i sig? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: