PAY & JUMP MARIESTAD 9 NOVEMBER

| Postat i: Karamo 2014, Tävlings resultat
1
Igår hoppade jag en pay & jump på Karamo, valde att endast hoppa 100 cm. 
 
Började ju bra med att han trampade mig på stortån precis innan jag skulle hoppa upp och jag trodde helt seriöst att den gick av, men som tur var så gick de över fort. 
Han var riktigt taggad och studsade mest fram på framridningen, min gummiboll. Framhoppningen gick bra och inne på banan skötte han sig super bra som vanligt. 
Slutade iallafall på 4 fel sa redan innan til Emma att problemet skulle komma på ett räcke i höger sväng, som vi alltid river.. Seriöst, om ni kollar på filmer från tidigare tävlingar när vi river är det alltid snett igenom till väntervarv haha. Så ja en rivning alltså. 
La honom nära några oxrar för att han skulle på lyfta lite extra vilket han gjorde, ja.. film kommer iallfall. 
 
 
Hittills till PAY & JUMP MARIESTAD 9 NOVEMBER


Marica

Vilken fin häst :D


URL: http://maricalindbeerg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: