SKA BLI BÄTTRING

| Postat i: Övrigt
0
Har inte riktigt haft något kul att blogga om det senaste då jag inte har fotat något eller gjort något kul helt enkelt.. 
 
Men jag har en fråga till er som jag skulle bli så glad om ni kunde svara på. Vill ni att jag ska blogga mer om min vardag alltså allt ifrån hästar och stallet, skolan, shopping, foto och så vidare eller vill ni ha den som den är nu, mycket foto och endel häst inlägg då och då? 
Känner just nu att bloggen blir lidande när jag inte har någr nya bilder att visa er då jag inte har någon kamera för tillfället. MEN världens bästa Emma har lånat ut sin kamera till mig nu i över två månader snart och det betyder massor, du är bäst! <3 
 
Men som sagt, lämna en kommentar! 
 
Senaste från min instagram: maatildablomqvist
 
 
Hittills till SKA BLI BÄTTRING





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: