TIPS PÅ BRA BLOGGAR

| Postat i: Övrigt
1
Jag har en del bloggar som jag läser dagligen. Förut var det nästan bara hästbloggar men tycker inte att de finns några speciella som lockar mig längre. Så nu har jag mer gått över till fotobloggar där häst står i centrum om man kan säga så. Eftersom att jag fotar hästar mycket så får jag mycket inspiration till mina egna bilder från dessa bloggare. 
 
Emmy Eriksson
Theriesia Sandahl
Rebecca Tengström 
 
Så om ni inte redan läser dessa bloggar, kolla in dem! För alla tre är sjukt duktiga och riktiga inspirationskällor. 
 
Om ni har tips på bra bloggar som ni följer, snälla tipsa mig! 
 
 
 
 
Hittills till TIPS PÅ BRA BLOGGAR


Rebecca Tengström

Åh tack snälla för länkningen! :*


URL: http://www.rebeccatengstrom.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: