TISDAG

| Postat i: Vardag
0
Ska snart iväg och ta en fika med Emma innan skolan, börjar klockan 2 och idag är det ett prov som ska skrivas. Handlar om ekonomi så hoppas att jag har lite koll iallafall. 
 
Efter skolan åker jag ner till stallet och longerar Karamo. Har ridit honom två dagar nu efter han vilat en vecka och igrå var han riktigt fin faktiskt. Nu måste bara all överskottsenergi försvinna, vilket inte är det lättaste med Karamo ;) 
 
I helgen hade jag faktiskt tänkt att åka till Falköping och fota. Har ju ingen kamera men bästa Emma lånar ut sin till mig, taack! Blir första hopptävlingen inomhus som jag fotar på jättelänge, ska bli kul!
Så fotar alltså både ponnysarna och hästarna så om ni vill att jag ska fota extra mycket på er så hör av er! :) 
 
 
Hittills till TISDAG





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: