KARAMO 11 SEPTEMBER

| Postat i: Karamo 2014
1
Sitter i skolan och väntar på lektion så tänkte slänga in ett inlägg här. 

Igår så åkte jag upp till stallet och skulle rida, redan i boxen slog han med svansen och sparkade med bakbenen han var liksom väldigt irriterad. Jag skulle hoppa lite eftersom jag ska tävla på imorgon och inte hoppat han på ett tag. Men han hoppade mest fram på bakbenen och hade typ aldrig alla fyra hovarna i marken så ja, han var väldigt annorlunda.. Men väl inne i stallet så fick jag tanken att han eventuellt hade älgflugor som irriterade honom. 

Ringde iallafall till min tränare så vi drog i väg och var med på en hoppträning på kvällen, den gick riktigt bra faktiskt. Lite pigg emellanåt men väldigt fin!
Så nu är vi taggade på tävling imorgon. 






Hittills till KARAMO 11 SEPTEMBER


JuliaJ

Lycka till :)


URL: http://juliaj.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: