KARAMO 18 SEPTEMBER

| Postat i: Film, Karamo 2014, Tävlings resultat
1
Var ju och hoppade pay and jump idag. Startade endast en klass, 1 meter. 
 
Redan på framridningen så känndes han riktigt tung och stark, vilket han även gjorde när jag hoppade fram. Så gick in på banan med en väldigt dålig känsla, jag rider hela banan kasst då jag sitter och håller i honom eftersom att han är så stark och får inget flyt.. Men Karamo är verkligen grym som ställer upp så och rättar till alla mina missar och går felfritt.
Mitt mål för 2014 var att rida en felfri runda på 100 cm och nu är det avklarat, underbart. 
 
Filmen är egentligen ingenting att se, menmen..
 
Hittills till KARAMO 18 SEPTEMBER


Fanny Petersson

Han är verkligen fin Karamo! :D


URL: http://disparo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: