TORSDAG

| Postat i: Vardag
1
Herregud vad dagarna går fort, inte långt kvar tills jag åker nu ju! 
Jag ska om en stund bege mig iväg till skolan och går idag till klockan 4, efter ska jag ner till stallet och slänga in Karamo i transporten för att bege oss ner till klubben och hoppa pay and jump. 
 
Juste, igår så hopptränade jag för Ellen, första gången och jag tyckte att hon hade grymma övningar, lite krångliga men det är ju det som är så bra. Karamo skötte sig även exemplariskt vilket var väldigt kul. Så det lär väl bli flera träningar för henne framöver. 
 
Jag ska be pappa att filma våran runda sen så ska jag visa er, om det nu blir något att se ;)
 
 
Hittills till TORSDAG


Lollee

Sicken ståtlig häst!


URL: http://galenilivet.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: