MÅNDAG

| Postat i: Vardag
0
Första dagen på lovet, underbart! 
Idag har jag och pappa varit en sväng i Skövde. Skulle åka och kolla på en ny kamera och shit vad svårt det är att veta vilken man ska köpa. 
Men fick väldigt bra hjälp och tips på vilka kameror som skulle passa bra till det jag fotograferar så har två alternativ saken är bara den att det skiljer massor i pris på dem och både är väldigt dyra. 
Så får se hur det blir med kameraköpet, lär väll ha beslutsångest gånger tusen innan jag bestämmer mig. 
 
Jag fick även med mig en ny plattång hem och har hunnit pröva den och är nöjd. 
 
Nu väntar jag på att pappa ska komma hem så ska vi åka till stallet och hade tänkt att longera Karamo en stund. 
 
Hittills till MÅNDAG





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: