13 JANUARI

| Postat i: Vardag
0
Har verkligen inte vart hemma mycket sen i Söndags, vart hos pappa på sjukhuset och med vänner samt skola. Men tänkte att jag kunde slänga upp ett inlägg nu när jag ändå har datorn framme. 
 
Inte nog med att dem senaste dagarna varit deppiga så kommer morgondagen bli ännu värre ursch. Men vi ser mot ljusare dagar nu. 
 
Var även nere och pussade lite på Karamo förrut, känns som jag inte vart där på evigheter men har bara varit utan honom i en dag, finaste hästen. Han får nog vila imorgon ockå och sen får jag se om jag har lite tid över på Torsdag så jag kanske kan rida en stund.  Har nog glömt att skriva att Karamo satnnar hos mig! Inser att han betyder så sjukt mycket för mig så klarar mig inte utan honom <3
 
 
 
Hittills till 13 JANUARI





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: