50 SANNINGAR OM MIG SJÄLV

| Postat i: Okategoriserade
0
1. Jag är extremt höjdrädd, svider i händer och fötter för det är så obehagligt.
2. Har gått tre olika gymnasielinjer, men nu har jag hamnat rätt på barn & fritid.
3. Jag har haft häst i 6 år. 
4. Älskar att kolla på serier, finns det nått bättre än att sträck kolla serier i flera timmar?
5. Blåbärssoppa är bland det bästa som finns. 
6. Börjar nästan alltid gråta när jag blir arg. 
7. Emma har varit min bästa kompis sen vi var 6 år alltså i 12 år. 
8. Emma och jag har alltid gått i samma klass fram tills i höstas. 
9. Älskar att fotografera. 
10. Älskar att baka cupcakes men tycker dem är vidriga att äta.
11. Jag är livrädd för ormar. 
12. Har typ 20 ljus i mitt rum som jag tänder varje kväll, mysigt.
13. Jag har haft två kaniner och två hamstrar. 
14. Avskyr falska människor. 
15. Gick ur nian med ganska bra betyg men har blivit kass sen jag började gymnasiet. 
16. Jag är väldigt dålig på att lyssna när folk pratar med mig. 
17. Har u n d e r b a r a vänner.
18. Blir aldrig rädd av skräckfilmer vilket är jätte tråkigt.
19. Leker alltid med maten som är kvar på tallriken när jag ätit klart.
20. Jag har skilda föräldrar. 
21. Älskar att shoppa. 
22. Lyssnar alltid på musik när jag är hemma.
23. Pluggar typ.. aldrig. 
24. Har beslutsångest. 
25. Älskar att vara utomlands, Sverige är så.. tråkigt. 
26. Jag är extremt svår att skrämma. 
27. Älskar jackor, speciellt höst/vår jackor har en hel del. 
28. Jag har en macbook och den äger. 
29. Jag måste köpa en ny kamera. 
30. Pappa är den bästa som finns. 
31. Jag älskar katter. 
32. Jag tycker att åska är väldigt läskigt. 
33. Har fyra syskon. Ett riktigt, ett halv och två bonus/låtsassyskon. 
34. Har över 3300 följare på min fotoinstagram. 
35. Umgås med personer som jag förut aldrig trodde att jag ens skulle prata med. 
36. Mitt hår växer väldigt fort. 
37. Vill tatuera mig, vet dock inte vad eller vart. 
38. Det skiljer över en centimeter på mina fötter i storlek. 
39. Mitt lyckonummer är 13, vilket egentligen är ett otursnummer. 
40. Jag fyller 18 om 104 dagar. 
41. Jag älskar jordgubbar med smält choklad, min drog på sommaren. 
42. Målade naglar är typ det bästa som finns.
43. Jag vill ha en frieser. 
44. Ska färga/slinga håret om några dagar, längtar. 
45. Önskar att jag kunde sjunga sådär as bra, då skulle jag sjunga jämt.
46. Jag vill flytta från Tidaholm. 
47. Jag tror på spöken och det är läskigt. 
48. Älskar att ha städat rum.
49. Mina katter betyder så mycket för mig, men Sally finns tyvärr inte längre :(
50. Var med på bingolotto när jag var liten, haha. 
 
 
Hittills till 50 SANNINGAR OM MIG SJÄLV





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: