FREDAG

| Postat i: Vardag
0
Så otroligt skönt med Fredag och helg! På måndag börjar mitt nya schema och har inte alls många lektioner i veckan. U n d e r b a r t.
 
Efter skolan idag så åkte jag först en stund till stallet och sen åkte vi till pappa, stannade där ett bra tag. Kollade på TV och fikade lite. Väldigt tomt utan pappa hemma, men kommer troligen vara tomt ett tag till då han nog inte kommer hem förrens någon dag nästa vecka. 
Imorgon ska jag väll till pappa igen. Ska eventuellt försöka rida eller longera en stund också. Tyvärr så har Karamo blivit lite lidande av allt som hänt denna veckan då jag varken har haft ork, lust eller tid att rida. 
 
Men nu ska jag kolla på senaste PLL avsnittet som jag helt glömde av i Onsdags och sen ska jag sova. 
 
En bild från i sommras på finaste Sally, saknar dig min fina kisse.. ursch.. 
 
Hittills till FREDAG





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: