LÖRDAG

| Postat i: Vardag
0
Började dagen med en tur till Skövde. Shoppade loss lite, vilket verkligen inte var svårt idag.. Fanns massor fina kläder men tyvärr så är ju inte plånboken jättetjock ;) 
Fick iallafall med mig några plagg hem samt en ny skinnjacka som är så snygg. 
 
Jag körde även hem, först gången jag körde på en stor väg samt i 100 och alltså måste ju bara säga att jag är grym på och köra bil, haha skoja. Ska väll skriva in mig på körskolan snart också så jag kan ta det där körkortet så fort som möjligt när jag blir 18, är ju faktiskt inte allt för länge kvar. 
 
Igår red jag också för första gången på två veckor och Karamo var verkligen så fin. Trodde verkligen att han skulle explodera, men icke. Red en stund idag också och lika fin idag. 
Måste komma igång mer med träningen med honom så jag kan åka och hoppa lite snart, var faktikst över en och en halv månad sen vi hoppade sist. 
 
Hittills till LÖRDAG





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: