MÅNDAG

| Postat i: Vardag
0
Idag började nya schemat och jag kan inte säga annat att det är underbart. 
Ledig Tisdagar och praktik Onsdagar, så går alltså bara i skolan tre dagar i veckan och dessutom inte heldagar. 
 
Idag har jag inte gjort så mycket, övningkört lite och stallet. Börjar faktiskt tycka att det går rätt bra med bilkörningen också, så nu jäklar ska jag ligga i med det så jag får det där körkortet när jag blir 18.
Skulle åka till pappa en stund på kvällen men blev inte så. 
 
Imorgon ska jag släppa ut hästarna på morgonen så blir en tidig uppgång trots att jag är ledig. Måste verkligen ta tag i ridningen också, men orkar verkligen inte det just nu vilket suger. 
 
 


 
Hittills till MÅNDAG





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: