HEJDÅ KARAMO

| Postat i: Vardag
0
För er som inte vet så flyttade Karamo igår och jag ska helt enkelt ta ett break från att ha häst men eventuellt rida någon gång då och då. Men Karamo är inte såld, endast utlånad. 
Men om jag känner pappa rätt så kommer vi åka iväg till Karamo redan senare i veckan och hälsa på, hehe ;)
 
Ledig idag och det enda jag har fått gjort idag är att jag ätit frukost, härligt med slappdagar. Eftersom att jag inte har någon häst att åka till längre på dagarna så får jag helt enkelt försöka sysselsätta mig med något annan så jag ska väll ge mig ut på en promenad sen. 
 
Lite jobbigt att inte kunna åka ner och pussa på mina fina prins idag faktiskt.. Men han har det super bra! 
 



 
 
 
Hittills till HEJDÅ KARAMO





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: